Monday 27 May 2013

Anugerah Pilihan Pembaca Popular-Berita Harian 2013

Salam. Jika anda peminat buku, ini antara berita terbaik untuk anda. Anugerah Pilihan Pembaca Popular-Berita Harian datang lagi! Anugerah ni dianjurkan serentak bersama Bookfest @ Malaysia 2013.

Terdapat 2 kategori, Fiksyen dan Bukan Fiksyen. Setiap kategori mewakili 10 buah buku. Anda dikehendaki mengundi 3 buku yang anda gemari bagi setiap kategori. Tarikh tutup untuk mengundi adalah pada 23 Jun 2013.


Hadiah juga menanti untuk 100 pembaca. Setiap pembaca bertuah akan menerima baucer Popular bernilai RM50, kad keahlian Popular selama 1 tahun dan hamper buku bernilai RM100 bagi setiap pengundi ke-1000. Awesome kan?

Buat pengetahuan korang jugak, ada rebat 20% untuk buku-buku yang tercalon ni di kedai buku Popular sehingga 1 September 2013. Boleh la cepat-cepat dapatkan..:)
Apa yang ditunggu lagi, jom mengundi!

Klik link di bawah :


Aku dah pun mengundi and of kos karya novelis favourite aku, Isteri Separuh Masa by Suri Ryana antara senarai yang aku undi! 

 

Kalau tahun lepas novel Kak Suri Ryana M.A.I.D dinobatkan Johan, insyALLAH tahun ni mana tau rezeki berpihak jugak..insyALLAH... 

4 comments:

Teena Tna said...

Oh, tak pernah pulak dengar ada anugerah nie..

A said...

baru nak undi.sekali ada slogan pulak.terus tak jadi.hahaha

nadia farahida said...

nadia pon first time dengarr :)

Anonymous said...

@nadia farahidasame la..saya pun tak pernah dengar.tapi bila dah dengar rasa nak try pula

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman