Wednesday 27 February 2019

Last Day AmBank

Salam. 04/02/2019 merupakan last day aku di AmBank setelah hampir 3 tahun aku dekat sini. So far ni company paling lama aku kerja setakat ni. Aku dah bagi notis seminggu sebelum and supposedly my last day is on 05/02/2019 but then itu CNY.

Aku start join AmBank 18/04/2016,  9 hari lepas aku bertunang. Dari Single, Married and now a Mother. Memang fasa perubahan and kematangan dekat sini. Branch yang aku join pulak preferred branch and branch paling besar area Seremban. Sedih ke tinggalkan AmBank? Honestly a big NO. Why? For really good reason.

Aku hantar tender 29/01 and notis seminggu so last day, 04/02. Dalam tempoh seminggu ni aku settlekan semua pending dokumen, jumpa customer untuk certain form yang tak complete, sorting semua dokumen mana patut buang, filing and simpan and clearkan tempat aku. Aku tak suka kerja last minute and terkejar-kejar so memang sepanjang seminggu tu everything smooth. 

Banyak jugak pengalaman and orang yang aku kenal kat sini. Ada customer yang aku memang jadi rapat dah macam kawan. So after this aku nak rehat kejap then kerja balik.

Here antara gambar-gambar yang tersimpan di handphone di AmBank😊.


Event AmGeneral Insurance

Kami marketing department with our Branch Manager. Manager aku ni jugak salah sorang yang interview aku dulu untuk masuk AmBank

Farewell our Branch Manager. Restoran Man Tom Yam. Manager aku ni actually berpindah branch

Farewell Kak Fiza. Kak Fiza ambik MSS. Masa ni dalam hujung bulan 6 2018

Ameneral Day Event lagi. Waktu ni Branch Manager aku dah berubah. Event ni untuk Personal Accident and Motor Insurance

Macam aku cakap, selalu event diorang ni. Haha. Ni maskotnya, Max

Join event branch lain

Meeting! Boleh kata memang selalu. Sebulan sekali tu wajib. Con-call tak payah cakap la. Entah berapa ratos kali! Haha

Appointment dekat luar. Waktu ni weekend. 

Open booth dekat Mawar Hospital with Kak Bawani and Intan. Whole day memang kat sini. Seronok actually

Waktu ni kami ke Shell

Waktu upload gambar-gambar ni tipula siapa kata tak rindu. 3 tahun aku dekat sana and macam-macam dah aku lalui. Sampai at first place mula-mula rasa betul ke tak nak resign ni. Haha. Tapi for diri sendiri, memang keputusan yang sangat tepat.

My ID! Mana-mana aku kerja mesti simpan gambar ID. Rindu maybe nanti?

Thanks for the opportunity given AmBank! 

No comments:

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman