Wednesday 31 December 2014

Farewell Kak Tina

Salam. Actually 30hb semalam adalah farewell one of our team, Kak Tina. Bukan berhenti dari CIMB Bank, cuma berpindah branch. Kak Tina ni sama-sama dengan aku under credit department. So kalau apa-apa event and meeting, kitorang memang selalu pergi bersama.

Dia dalam tempoh bercuti tapi pilih tarikh 30hb untuk farewell. Ideal la tu kan sebab new year terus masuk branch baru. Bila bab-bab farewell ni, benda yang  paling penting, makan. Jangan terlalu memenuhkan perut di waktu tengah hari sebab takut tak muat masuk petang nanti. Haha.

Event start dalam hampir pukul 6. Meaning after office hour and dah siap balancing sume. Makanan baru sampai je dah tak tahan bau. Rasa nak terus ngap je. Majlis dimulakan dengan sepatah dua kata dari our ACSM, En Helmi. Then wakil dari operation, aku sendiri under loan and clerical. Last barula dari yang diraikan, Kak Tina.

Macam orang tengah berangan bagi speech

Actually since aku masuk CIMB Bank kat branch ni, Kak Tina la yang banyak ajar aku segala benda under credit/loan. Dia ni boleh dikatakan senior staff sebab dah tujuh tahun dengan CIMB Bank. Aku yang masih baru setahun berapa bulan, still merangkak lagi and banyak benda kene belajar. nak-nak aku ni fresh grad. Ni dikira pengalaman pertama.

Mee goreng, kuih seri muka, karipap

Half of our team

Kak Tina aku berpindah ke branch yang masih area NS. So tak da la rasa loss sangat. Meeting and event kitorang msih boleh jumpa. 

To Kak Tina, good luck di branch baru. Moga dipermudahkan segala urusan and persahabatan kita terus berkekalan. Thank you sebab always be my best colleague and my kakak since first day kite kat sini. 


 With Kak Tina and Wawa

 Adik lelaki aku and wefie 

Setahun tiga bulan sama-sama, kitorang tak pernah amik gambar berdua. And yes, this is our pic together

No comments:

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman