Monday 3 June 2013

Big Bad Wolf - Danga City Mall

Salam. Aku memang peminat setia novel Malay and English. Tak memilih genre as long as cerita best! Kalau PBAKL dah menjadi acara wajib setiap tahun, kini Big Bad Wolf (BBW) yang menyebabkan aku tak senang duduk selagi tak menjejakkan kaki.

Dah dua kali BBW kat Mines, Seri Kembangan tapi ada je hal yang menyebabkan aku tak dapat pergi. Bila orang kata buku murah giler and diskaun giler-giler, beli bertroli, aku macam susah nak percayer. Iye ke? Macam tu sekali ke?

Jadi baru-baru ni aku berkesempatan ke BBW di Danga City Mall, Johor Bahru. Mula-mula nak masuk memang sangat excited. Dari luar aku dah boleh nampak kemeriahannya.

Kat pintu masuk dah disediakan kotak bagi memudahkan pengunjung yang nak shopping sampai lebam! Macam-macam buku ada uoollss... Fiction and non-fiction. Tinggal grab je!

Harga dia pulak memang buat korang sesak dada. Bayangkan buku serendah RM3! Ada kat satu part aku jumpa buku harga RM1! How come? Soooo cheap!!

Novel-novel yang kat luar harga RM30-RM40, you all boleh dapat dengan harga RM8! Jadi sangat rugi kalau beli satu. Selepas ulang-alik depan belakang pusing sana-sini, aku grab lima novel! Sangat puas hati! Baru RM40. Kalau kat luar dapat satu buku je tu.



Buku yang tebal-tebal hampir sejengkal tu pun RM12! So unbelieveable. Sangat rambang mata tapi memang muka aku senyum je sepanjang sebelum-semasa-selepas ke BBW sebab hati aku puas dapat pergi. Hehe..

11 comments:

Teena Tna said...

Setuju sangat, memang giler kan harga dia.
Memang rugi kalau x beli

Cik Zara said...

waa..BESTNYE..DPT BELI BNYK2 BUKU..

Cik Gee said...

mak aih tobalnyo...
larat ko nak baco semuo yo ha?

Alia Syahira said...

Wahh . Best nya .. Saya tak tahu lagi ade peluang ke tak nak pergi . :(

Tengkubutang said...

memang murah giler tuuu.. gerem tgknya tauu..

Unknown said...

Follower ke 1000

salam perkenalan..... =)

http://fta2012.blogspot.com/

KingKongLawa said...

singgah sini dan follow.. 999

KingKongLawa said...

jom singgah blog sini.. http://liriksearch.blogspot.com/

Unknown said...

wah cik akak pun nak juga eh...murah betol :)

Unknown said...

Wah bestnya akak dapat beli byk novel ! Adek pun suka bace novel tpi x dpt beli byk2 mcm akak , hihi XD Rumah akak area mane eh ? Harap2 satu lorong jek , hehe :)

AzielahRahim said...

OMG ! murah bangat ! :D

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman