Thursday 5 April 2012

SEGMEN Doodle untuk follower by Nabil

Salam. Balik je dari kelas terus on lappy and check blog. Aku telah di tag oleh Cik SY untuk join Segmen Doodle untuk Follower by Nabil. Thanks coz tag saya..=_=

Segmen ni khas untuk 150 blogger yang terpantas sahaja. Sebelum korang join, klik SINI dulu untuk melihat senarai di kaunter penebusan dan owner for this segmen.

Ada dua doodle yang disediakan and sangat comel. Nak join? Sila lihat syarat-syarat di bawah..


  1. follower blog nie
  2. buat satu entry dalam blog bertajuk "SEGMEN: DOODLE UNTUK FOLLOWER by NABIL".copy paste kan banner di atas tu sekali dalam entry korang.
  3. tag lah beberapa orang rakan yang korang rasa berminat untuk join
  4. link kan entry korang di ruang komen segmen nie.serta kan sekali nick name, umur (kalau nak) dan warna (kod HTML) yang korang nak tukar pada ruang komen
Siapa yang aku tag? Oh..aku tak hadkan. Sesiapa je boleh join. Kena cepat okeh coz ini terhad hanya untuk 150. Aku pun saje-saje join mana tau ada rezeki tersenarai..Hee~

Cepat-cepat! Selamat mencuba!

No comments:

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman