Tuesday 2 August 2016

Sambutan aidilfitri Ambank

Salam. Alhamdulillah untuk kali ni aku sambut raya dekat Ambank pulak. Dulu CIMB tak da macam ni. Kalau BSN pulak terlebih meriah dengan sambutan department and negeri. Sampai dua kali kan. Ambank kali ni dekat branch je.


Majlis 27/6 hari tu ambik kira jangan ada yang cuti. Ye la, tak sedap pulak. Bos dah appoint aku and my colleague untuk arrange makanan. Aku ni bukan la pandai nak arrange bab-bab makanan ni. Kang tak pasal order ikut tekak aku je. Dah la aku tak makan sejenis nasi impit, lontong and so on. 

Nasib la colleague aku, Kak Siti ni golongan mak-mak. Even anak sulong dia dah 20. Beza 6 tahun je dari aku😆. Kitorang planning and dia order. Hasilnya terorderlah nasi impit, kuah kacang, lontong, kuih and air. Ada jugak staff lain yang bawak spaghetti and kuih raya.



Nampak macam simple tapi banyak jugak and jenuh jugak makan. Haha. Siap berlebih diorang bungkus bawak balik. Bagus dari membazir kan.

Majlis simple sekadar ambik gambar and makan je. But at least ada jugak rasa raya nya lagi. Even sekarang ni dah hujung-hujung Syawal kan. Aku ni entah kenapa rasa cam tahun ni paling hambar and paling tak raya. Haha. Tak pe la, faktor usia maybe. Or maybe ada benda lagi penting aku tengah planning.


7 comments:

dya nasir said...

bestnya.. ruginya xmkn lontong.. :P

E'in said...

Amboi kemain meriah.. Mai pun kemain byk bank.. Hihi

Wan Syahida Kahar said...

syiok nampaknya.. siap berbilang kaum. ni kalau tiap2 perayaan pun cam ni memang best la. :D

Intan Saffyna said...

hi, saya datang singgah sambil follow sini :)

Pha Is said...

datang singgah sini setelah sekian lama.. hehehe

MaMa Chantique said...

wahhhh...meriah sakan ha...

Sekadar berkongsi tips dan pengalaman sendiri Mengatasi Masalah Kulit Psoriasis

QasehnyaRania said...

singgah sini

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman