Tuesday, 29 January 2013

Pelik! Tak mohon tapi dapat surat

Salam. Aku kalau dah online, posmen datang memang aku buat tak tau. So, surat tu dia letak je kat luar. Bila ibu aku balik, baru dia panggil, "Apesal surat ko kat luar ni?". Aissh..surat apa pulak? Biasanya Maxis Broadband je.

Ada dua surat, dari MARA and Pusat Zakat Negeri Sembilan (PZNS). Pusat zakat? Apa kebendanya ni? Rasanya aku tak da mohon pape yang berkaitan dengan zakat NS.

"Dukacita dimaklumkan, pihak pengurusan PZNS menolak permohonan menempatkan pelajar Diploma Perbankan memandangkan kekosongan tersebut telah diisi..."
Haiisshh.. Sungguh la aku pelik. Aku memang tak pernah mohon nak praktikal kat sana. Bukan setakat tu, terlintas kat kepala pun tak da. Langsung tak mohon macam mana pulak surat boleh sampai?

One more, Diploma Perbankan? Itu tahun bila tu.. Aku tamat diploma Jun 2011. Diploma aku pulak tak da praktikal. Celah mana aku mohon praktikal guna Diploma Perbankan ni??

Mana diorang dapat info? Dah la aku tak mohon. Course pulak time diploma dulu. Tapi yang peliknya, nama penuh and alamat betul! Langsung tak da salah walaupun satu huruf!

2 comments:

.fariizza. said...

pelik bin ajaib ni.

faridah nazurah said...

Haha dorang curi identiti kat kementerian kot

 
FULL DESIGN:JIAKREATIF╬×LT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman