Wednesday 23 January 2013

BBQ with classmate

Salam. Kalau entry sebelum ni final exam dah habis, malamnya we all ada BBQ pulak. Wah..seronok-seronok! Semua berkumpul kat rumah Kak Zue. Kami ber-BBQ kat taman depan rumah tu. Siap ada court badminton lagi. Memang situ la tempat we all berpicnic.

We all start berkumpul after Maghrib. Disebabkan rumah sewa aku sejengkal je, dekat dengan taman tu, kami sampai pukul 9. Haha. Orang jauh la katakan. Ayam pun belum sampai lagi waktu ni.

Mastermind adalah Nina. Sangat pandai memasak ok. Sedap pulak tu. Sume dia handle. Yang bakar ayam, hot dog sume Nina. Yang lain tukang kipas api and for sure aku tukang tengok. Haha. Start je ayam dibakar tu dah terliur.

Tengok tu..kusyuk Nina


Berlantaikan court dan berbumbungkan langit, tetap happening

Makan jangan tak makan

Masing-masing sedang mencekik. Candle light dinner uoolls

Koktel made by Geng Ganu (Terengganu). Serius sedap and paling cepat habis

Untuk lagi happening, we all buat tukar-tukar hadiah. Hadiah dikumpul and dinomborkan. Masing-masing tengah sibuk amik undi

Pembahagian hadiah mengikut nombor yang dah ditarik tadi. Macam-macam ada. Hadiah yang aku beli, Silah (yang pakai spec) dapat


Aku pulak boleh dapat hadiah dari kawan serumah sendiri. Memang aku dah tau la isi apa sebab petang tu we all pergi beli sama-sama

KAMI..persahabatan setahun setengah..

After this sume akan berpecah untuk praktikal. Dah tak dapat nak buat event macam ni lagi, kumpul ramai-ramai. Ini lah classmate dari mula aku masuk sampai sekarang. I will miss them. Seriously!:(

1 comment:

Keknis said...

Seronok nya dapat bbq dengan kawan2.. Kalau anis jarang dapat bbq dengan kawan2.. Huu..

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman