Monday, 4 July 2011

Tawaran Ijazah

Salam. Alhamdulillah kawan-kawan. 1 Julai hari tu aku dah dapat tawaran ijazah.=_=

Ijazah Sarjana Muda (Kepujian) Pentadbiran Perniagaan (Perbankan Islam), my first choice kat UITM Segamat.


Mula-mula tau dapat kat Johor, ada la rasa sedih sikit. Waaaaaa..saya mana biasa berjauhan dengan family. Study kat Bangi dulu pun setiap minggu balik. Tapi bila lepas 2 hari, ok la. Dah mula boleh terima dicampak ke sana.

Lepas ni kena belajar hidup berdikari kat tempat orang. Semua kena urus sendiri dan sudah pasti kerinduan dengan semua benda yang ada kat sini.Huk huk..-.-

Ada sesape yang study kat Segamat tak? Boleh kita berkenalan..Ahaxx!=_=

11 comments:

Faiz said...

tahniah...bese2 kan la diri berjauhan..lama2 mst rsa cm org merantau jauh..huhu..boleh lah dgr lagu P.Ramlee "dendang perantau"..Sudirman "balik kampung"..huhu..

shafiqabdshukor said...

tahniah2...
lame2 nnt ok la tu..

wAnIEy HuNNy said...

waw! dapat bisness admin ~ bestnye...~waniey tengah berharap jugak dpt degree bisness admin in human resources..huu^^ berdebar2~tahniah ~

mysara said...

faiz : alamak..tu wt sy menangis bertong2 nanti..haha=_=

mysara said...

shafiqah : thanx..:)

mysara said...

waniey : insyALLAH...thanx..:)

~naddy~ said...

tahniah, nad pon dpt islamic banking, tp kat shah alam. :)

Benrauf said...

tahniah. semoga berjaya. ingat pesan atuk.

eiyzniey said...

cgrate!

ILA HonEyBuNNy said...

Tahniah dear..

all the best ya...;-)

Anonymous said...

Salam akk, saya minat perbankan islam. tapi saya tak ada asas bahasa arab boleh ke ambil kos ini? Susah tak akk kalau ambil kos ni?

 
FULL DESIGN:JIAKREATIF╬×LT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman