Monday, 25 July 2011

Tak da masa

Salam. Lama dah aku tak online. Nak blogwalking jangan harap la.Langsung tak da masa. Hari ni aku cuti dan aku amik peluang berehat sepuas-puasnya kat rumah.

Kerja dari selasa-ahad memang memenatkan. Sampai rumah dah pukul 10 malam. Mana la larat nak on lappy. Tengok lappy pun tak da selera. Haha. Penat! Kepala ni dah fikir tidur je bila sampai rumah.

Aku akan terus kerja sampailah nak raya nanti. Nak cari duit poket. Boleh bawak pergi Johor nanti. Oh ye, aku dah dapat rumah sewa! Alhamdulillah. Sewa kat Segamat ni murah. Berbaloi-baloi.

Maafla kawan-kawan. Aku tak dapat nak jalan-jalan selalu kat blog korang macam dulu. Buat sementara waktu ni aku memang tak da masa. Isnin lepas-lepas-lepas ni semua dah terisi dengan benda-benda penting yang harus diselesaikan.


Aku akan blogwalking mana blog-blog yang sempat ye..^^

14 comments:

Citarasa Rinduan said...

assalamualaikum dik,
tak apalah dik.. memahami tuntutan yg lebih utama adalah kehidupan...

bab sewa rumah tu.. duduk berapa orang dik?

jeBateja said...

duduk 5 6 org kot kak ayu.....tak pun duduk sorang2...sebab murah kata nya....ahakz

mysara said...

duk 4 org and sewa cuma RM180..huhu
umah 2 tingkat..:))

ILA HonEyBuNNy said...

patot la lama xnampak my ye....

xpa..nanti dah free2 baru la on9 n blogwalking kan..

kalau dah balik kul 10..balik rumah ingat katil je kan..eheh..letih...

wAnIEy HuNNy said...

keje smpai nak raye?waahh..:)

nur atiqah wahida said...

sorang RM180 ke 1 rumah tu RM180 mai??

mysara said...

kak ila : tu la..lama tak online..
mmg..otw balik umah pn ingat katil..haha

mysara said...

waniey : aah..terisi jugak masa dr boring2 tak wat pe kan..;)

mysara said...

atieyq : 1 rumah RM180..unbelieveable kn? but believe it! hehe..bulan2 sorang cuma RM45..:)

Anonymous said...

sewa kt area mn ek???

alinac lover said...

waaa murah2

jeBateja said...

aisehhh...tak leh memanja2 mcm dulu erk...hang dah sibuk....ahakz....nanti sonang2....mai palong erk...ahakz

Heidi Shafiq said...

kumpul duet raye byk2 ye.. :)

Kay J said...

murahnya. rumah tu area mana?

 
FULL DESIGN:JIAKREATIF╬×LT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman