Friday, 28 May 2010

Tag...Beautiful blogger

salam...ok...ak dapat tag and award!!dari cik mawar yang tinggalkan jejak tadi..hehethanx...;)


regulations to receive this award :1) thanx and link the person that gave u this award :
ok...dah...;)
2) pass this award onto 15 blogger's you're recently discovered and think are fantastic :
akan ku tinggalkan jejak nanti..hehe
3) contact the blogs and let them know they have won the award :
ok!!
4) state 7 things about yourself : easy, just state the seven :
a) ak amat suka makan coklat sampai tak makan nasi pun tak pe...:p b) tinggi tak mana pun...setakat 153 cm and berat 42 kg...c) suka bebenar tengok wayang and karoke...berjam2 pun tak pe...d) kalau dah online, susah nak berhenti...tapi kalau tak online langsung berhari2...lagi malas plak nak buka laptope) amat benci pada nyamuk!! ak rasa nyamuk tu pun menyampah kat ak..sesungguhnya, kami memang tak sebulu!!f) suka giler baca citer harry potter...ak ada ketujuh2 koleksi buku tu...baca 4-5 kali pun tak pe...g) kalau nak kan sesuatu benda tu...ak akan try jugak sedaya-upaya sampai dapat!!

9 comments:

aqamz said...

byk nye award die dpt ek :)

DILA is AZIE said...

wow. mmg lawa sis yer blog. :)

HonEyBuNNy said...

amoiii...fanatik sungguh cokelat sampai xmkn nasi xpa..hehe

AiN Z said...
This comment has been removed by the author.
AiN Z said...

so beautifull :)

mysara said...

aqamz : ala...xda la byk pun....

dila : byase je...;)

mysara said...

kak ila : haha...mmg byase cm tu....

ain : thanx...;)

cikmawar said...

ttggi kite same..
tp berat kite jauh beza..
wuuuu...
nak kurangkan berat lg la..
:(

mysara said...

ala...ni pun dh makin gemuk ni...hehe

 
FULL DESIGN:JIAKREATIF╬×LT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman