Saturday, 27 February 2010

My Handphone

salam
korang nak tau tak..ak geram sungguh ngan hp ak..
actually ak ada 3 hp..n ak rasa 1 pun ak susah nak guna wat masa ni..
hp kamera ak prob..tak leh on..
hp 2nd ak ayah guna..
hp 3rd....ni yang paling ak tak paham..(sungguh geram)
ak cas kt umah tak bleh langsung!!
kat umah sewa plak, lame mana pn ak cas tetap 3-4 bar je..
kalu kt umah mak cik ak plak, bleh cas ngan penuhnyer...
so, ape masalah sebenarnya ngan hp tu...(pening kepala..:s)
tapi baru2 ni ak cas kat umah sewa penuh plak!!
eeiiiiii....ntah apa2 betul...
so, disebabkan tahap kegeraman ak ni dah tinggi
(lebih tinggi dr KLCC)
ak nak beli hp baru..
nak cari camera resolution yg cntk ckit..
hehehe..:p

4 comments:

[e][j][a] said...

sara..amk jew hp 2, baling dlm kolam..hak3..tgk ap jd lak..mgkin twos ok....:)...

mysara said...

haha...dasyat sgggh tu...
mane tau sure ok plak kn...
pggl mai je ek...;)

::FAIZ FARISH:: said...

wah banyak enset...

mysara said...

hahaha...gune 2 no...
mai ni jns minat je hp tu msti nk beli..haha..:DD
truk kn??

 
FULL DESIGN:JIAKREATIF╬×LT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman