Tuesday 30 July 2019

6 months in Proton Commerce

Salam. Alhamdulillah. Dari 18/2 sampai ke hari ni aku masih bertahan. Masih belajar. Seronok buat something yang kita tak tau before. Belajar benda baru tambah skill and tambah ilmu right?

Proton Commerce. Joint venture company within Proton Edar and CIMB Bank. System, approval, loan, all from CIMB

Sepanjang 6 bulan ni aku rasa perubahan one thing berat makin naik. Haha. Dulu mula-mula kerja relax-relax lagi, sekarang orang office pun tegur aku ni asyik nampak nak cepat, jalan laju-laju and nampak terkejar-kejar. Biasala banyak benda nak buat.

Ikutkan masa kerja 8 pagi sampai 6 petang. Tapi kita sendiri kena manage masa kita. Mana nak key in case, pergi CIMB and round dealer. Mula-mula dulu aku memang kekok, tak berapa nak reti bila pergi dealer showroom. Tapi lama-lama ni alhamdulillah get used.

With my branch team. Meja Sales Advisor yang on duty. Nampak kat belakang tu ada customer tengah tengok kereta

Ini showroom one of dealer yang aku jaga. Yang ni 3S. So memang besar and luas

Ni antara 1 contoh event. Waktu ni X70 event

Ni gift dari kami waktu dealer's launching. Gambar event mana entah tak jumpa. Maybe terdelete

Pembantu Ibu. Memang aku selalu bawak si kecik ni kalau event hujung minggu. Waktu ni event dekat dealer and memang ada sudut untuk mainan budak-budak. Senyap la dia

Anyway, aku hanya handle loan. Kalau korang ada yang nak beli kereta Proton, boleh ke branch/dealer berdekatan. Ada Iriz and Persona baru, Saga baru pun akan keluar tak lama lagi, Exora baru and X70 yang memang cantik!

3 comments:

MisDiarios said...

macam minat dengan design persona baru tuuu

ezy.fia said...

best jgk sllu join event ni..

Sunah Sakura said...

teringat anak blogger Sis Lin, dia keja proton jugak..

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman