Wednesday 25 May 2016

13 May 2016

Salam. Dah berapa hari bulan baru nak update. Normally 13 May memang aku akan update blog. 13 May memang tarikh favourite aku dalam setahun. Why? Coz its my birthday. Dah 26 dah. Kadang-kadang tak sedar umur makin tua. Asyik rasa muda je. Haih.

13 May kali ni aku dekat Ambank and jatuh hari Jumaat. Baru masuk company baru katakan. Rasa macam fresh sikit sebab kali ni pun aku dah berdikari sendiri. Tak duduk dengan ibu ayah dah macam dulu. Hee.

One more, I got a surprise present this year and this is first time in my life. Jambangan ros and 10 ketul cokelat. Hee. Anyway thank you Mr.F @ MNR..:)



Waktu dihantar bunga ni, aku keluar sekejap. Kalau tak, mau malu aku satu banking hall tengok. Ini pun habis satu office tau. 

Bos and colleague yang lain pun semua tau birthday aku pasal bunga ni la. Bos siap wish birthday dalam group whatsapp. Ramai tanya pasal bunga ni and I is malu :D.

Actually aku memang tak pernah terima bunga dari sesiapa melainkan bunga konvo je. Itu pun sebab aku menggedik dengan ibu ayah nanti tak cantik gambar kalau tak da bunga. Ihiks.

I hope 13 May next year lebih baik. InshaaAllah. Kerjaya and personal. Thanks untuk semua wish through whatsapp, facebook and instagram. Really appreciate!

2 comments:

Unknown said...

Salam akak , saya nak tanya pasal kptm . Akak buat pinjaman mara tu masa bila ? Masa mgu orientasi ke ? Dan bila pinjaman mara tu diluluskan means bila akak dah terima pinjaman tu ? Masa sem 1 atau lambat lagi ?

Mysara Ab Rahman said...

Salam. Pinjaman time sem 1. Kolej akan inform one by one ape kene buat and bila hantar. Duit mmg lambat sikit dapat. Awal sem 2 baru dapat

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman