Thursday 16 July 2015

Iftar at Black Canyon

Salam. Sedar tak sedar dah sebulan satu minggu aku kat BSN ni. Buat masa ni aku duduk dekat branch utama negeri sebelum dipindahkan ke cawangan. Macam mana sebulan kat sini? So far memang ok and relax. Tak pack macam CIMB. 

Semalam, 15 Julai kami decide untuk buka puasa beramai-ramai untuk deparment kitorang under unit perancang kewangan negeri. Biasala tak semua dapat join tapi alhamdulillah ada 10 orang semalam termasuk sorang husband and sorang boyfriend diorang. Tempat yang dicadangkan, Restoran Black Canyon, Palm Mall, Seremban.

Bulan puasa ni pukul 5 dah habis waktu keje. Sempat pusing-pusing dulu then dalam pukul 7 baru sampai Black Canyon. One of our team yang jugak suggestkan berbuka puasa ni dah siap tempah awal-awal. Ambik set yang ada nasi sekali dengan lauk-lauk yang sangat sedap. Tom yam memang wajib ada. Aku ni dah la memang gemar dengan tom yam. 

Lapan orang staff yang join. Dari team IS : Kak Sal, Kak Lin, Dayang, Puteri and aku. Team TS : Zaki, Apok and Tikah. Lagi dua orang tu orang luar. Bila makan memang tak ingat apa dah. Tak angkat muka. Nak-nak tom yam dia pun boleh tahan sedap.

Before this ada jugak awal-awal puasa hari tu. Tapi tak ramai yang dapat join. Yang kali ni baru meriah sikit. Ye la, puasa tahun depan tak tahu la dapat lagi berkumpul macam ni ke tak. Mana tau ada yang dah move ke job lain pulak.

So, here kita layan gambar.




Last iftar before raya. Aku siap taip entry ni pun malam raya. Nampak tak aku makan masa untuk siapkan satu entry? Haishh..

2 comments:

Fazleyatul Aini said...

selamat hari raya mysara =)

E'in said...

akak dah lame tak "melantak" kat sini.

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman