Friday 11 October 2013

Halal Festival 2013

Salam. Entry pertama ditaip menggunakan handphone. Alhamdulillah dah hampir dua minggu bersama dengan CIMB ni semuanya berjalan dengan lancar. Bayangkan minggu pertama pun CIMB dah trained buat kerja luar. My first week sangat padat even hujung minggu! Serius penat!

Khamis and Sabtu lepas, me and my branch team ke MIECC, bersebelahan dengan Mines, Seri Kembangan untuk Halal Festival or Halfest. CIMB Islamic merupakan penaja utama dan disebabkan tu jugak la kenapa aku ada.



Banyak booth yang menjual produk halal tak kira sama ada makanan, produk kesihatan and kecantikan and macam-macam la. Rambang mata tengok tapi time keje tak boleh merayau cuci mata. Sob sob..

Halfest berlangsung dari 2-6 October and sambutan sangat menggalakkan. Even hari Sabtu ada Dato' Siti Nurhaliza untuk mempromosikan produk SimplySiti. Selain tu ada jugak Marsha, Jaafar In, Soo Win Cci, Izzue Islam and ramai lagi.

Heri Sabtu ke aku sempat round dengan Encik Sayang before masuk keje. Yang tester semua aku try. Hehe. Booth yang aku tertarik, booth Bank Negara Malaysia. Macam-macam info pasal suit yang kami dapat and insyAllah ada masa nanti aku kongsikan ye.


Overall aku rasa seronok sebab bukan hanya duduk dalam office buat keje, dapat jugak keluar. Kat Halfest ni jugak macam-macam produk yang aku jumpa and yang penting halal. Its good untuk kita as a Muslim.

5 comments:

Kakzakie Purvit said...

Untungnya kalau dpt pergi. Merasa usah katalah mesti kalau pergi perut kosong balik dah kenyang...

Yg pasti halallan toyyiban.

Farah Waheda Wahid said...

seronok kan bila dapat outing instead of duduk office jer kerja... i miss the fun... *_^

Syazana Zainn said...

best la dapat buat kerja luar

:)

Adriannasyaz said...

Salam kenal..sya folo blog mysara..jika sdi,snggah ke blog sya ya ;)

Nik said...

seronoknya.teringin nak pi tapi tak sempat.huhu

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman