Saturday 11 May 2013

Menjadi sponsor & jom join GA by Alja!

Salam. Aku dah blogging 3 tahun setengah. Join contest, giveaway sume memang pernah. Tapi sekarang ni atas kekangan masa sume, aku jarang join. 

Ramai blogger sekarang yang buat macam-macam segmen and GA. Memang meriah and ramai jugak yang join. Benda-benda macam ni secara tak langsung merapatkan hubungan blogger, kenal blogger yang baru and macam-macam lagi. Ye dak?

Aku tergerak untuk jadi sponsor baru-baru ni dalam segmen yang dianjurkan blogger Anis di blog beliau iaitu Segmen Blogger Terpantas. Wah..ramai jugak yang join and semalam Anis dah update senarai pemenang untuk GA yang dia anjurkan tu.

Pada korang yang join and nak tengok the lucky one or tak, klik:


Bila aku scroll down, aku terjumpalah part aku. 


Tahniah untuk pemenang! And sekarang ni aku tengah berhubung dengan pemenang untuk bagi hadiah..:)

Baru-baru ni jugak aku dah bersetuju untuk jadi sponsor GA by blogger Alja. Gila-Gila Giveaway by Alja. Korang nak join?
See, lama kan masa yang diberi? Syarat untuk join GA ni pun mudah je..


Banyak jugak hadiah yang ditawarkan. Wah..bunyi macam best kan? Jomlah meramaikan GA ni. Nak join, klik SINI.

Ada aku baca isu pasal sponsor yang senyap bila dicontact pemenang, walaupun dicontact banyak kali, ada pemenang yang dah lama tapi masih tak dapat hadiah, aku rasa memang tak patut tukang sponsor buat macam tu.

Bila dia bersedia untuk sponsor, mestilah bersedia untuk beri hadiah pada pemenang kan? Jangan la lepas tangan macam tu je. Tak patut tak patut. Kan dah mecacat-celakan blogger tu. Ish ish...

Jangan risau, pada sesape yang menang hadiah aku sponsor, dengan secepat yang boleh aku akan bagi kat korang. Aku bukan jenis sponsor yang dah ye-ye setuju lepas tu lepas tangan. Oh! Its not me!

Pape pun, selamat join GA ni ye. Meh meramaikan and lagi ramai lagi meriah!

5 comments:

Unknown said...

klau ada kesempatan nnti saya nk menyertai..

Fatin Diana said...

wah! nak kena join ni. hehe :D

Unknown said...

hehe..wah jadi sponsor.. hadiah kat GA tu banyak gila ea..

Teena Tna said...

Wahhh. Best nyerr

nashya (นิชคุณ) said...

Saya sedang mencari sponsor untuk First GA yg bakal saya lancarkan. Kalau awak mahu jd sebahagian drpd sponsor, boleh pergi ke link ini ya -> http://nazatul-nashya.blogspot.com/2013/04/pembikinan-giveaway-dan-sponsorship.html

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman