Tuesday 14 May 2013

Jom shopping di HiSHOP!

Salam. Atas kekangan masa, aku memang selalu shopping online. Bukan senang nak carik masa free then keluar untuk beli itu dan ini. Barang  kosmetik dan kecantikan terutamanya.

Kalau yang aku sempat pun ke Guardian or Watson, itupun dalam duk terkejar-kejar nak ke tempat lain pulak. Nak keluar, survey produk baru yang bersesuaian memang tak sempat. Maybe lepas habis internship ni baru free sikit.

Disebabkan tu aku selalu beli barang through online. Dengan menggunakan CIMB Clicks memang sangat memudahkan. Segalanya di hujung jari.

So, hari ni aku nak suggest HiSHOP kat korang. Pernah dengar? Kalau korang ada placed nuffnang, mesti tau kan?



HiSHOP adalah kedai kecantikan dan penjagaan diri yang dijalankan secara online. Macam-macam produk dan jenama ada yang you all boleh dapat. First of all, korang harus mendaftar akaun secara percuma and then terus boleh start shopping.



Macam-macam jenis produk ada. Mekap, skin care, frangrance, healthy food and etc. Klik je mana yang korang nak. Kalau korang nak cari brand produk yang korang nak pun boleh. See! Pilih dan klik je.

Semua produk yang dipaparkan diprovide dengan harga and benefitnya sekali. So, tak perlu risau untuk buat pilihan. You all boleh decide betul-betul and bandingkan which one is better before decide to buy.


Contoh macam aku pilih Farmasi BB Cream ni. Harga dah ada and kebaikan produk tu pun ada. So, tak perlu risau dan takut buat pilihan yang. Macam-macam produk ada kat dalam ni and korang boleh bandingkan sekali.

Apa lagi, jom shopping! Senang, pantas dan mudah!

Facebook : HiSHOP Malaysia
Web : HiSHOP

8 comments:

combi said...

hipshop da makin glamer :)

Siti Hajar said...

oke. baru tahu pasal website ni. Mungkin boleh mula godek2 website tu nnti. Mudahkan kerja :)

Unknown said...

x pnh dgr
tp bez jgk brg2 yg diorg jual

Cik Nas :) said...

Nas pun suka shopping online...jimat masa kadang2 lagi murah dari kat luar :)

Nazyha said...

hye dear.. tq singgah blog i.. u nk keychain yg mcm mana ya? kaler pink? :)

cik atie said...

wah... macam best hipshop ni.. atie memang selalu giler shopping on9, tapi xpernah lagi shopping kat hipshop.. nanti nak terjah la website die.. :)

Unknown said...

femes betul bb cream dgn cc cream ni kan..elok ea...buat la entry review produk ni dear!

Unknown said...

Klau dah yakin dgn penghantaran yang bagus, tak pe lah...

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman