Friday 10 May 2013

[ATTENTION] : Perlukan bantuan & job sambilan untuk korang!

Salam. Hye sume! Actually, hari ni rasa lega sikit sebab questionnaire untuk survey thesis aku dah approved. Tinggal untuk distribute je. 

Before this aku ada update entry '150 sample'. Aku harus mendapatkan 150 sample okeh! Banyak tuh! Aku target 2 minggu untuk dapatkan semua ni sebab aku dah tak da banyak masa. Mampu ke??

Dulu aku pernah buat survey tentang kenaikan umur persaraan. Waktu tu nak dapatkan 30 sample pun susah! Bukan senang nak buat orang jawab kan? Ada yang aku jumpa face to face and ada jugak through online.

Kali ni, aku nak mintak tolong korang jugak bagi membantu menyiapkan survey aku. Setiap questionnaire yang korang dapat edar and complete dijawab, aku akan bagi RM1. Meaning kalau 50 sample korang berjaya dapatkan aku akan bank in terus RM50 ke dalam akaun korang. Ok tak?

Syaratnya, mereka haruslah yang bekerja tak kisah sektor awam atau swasta. Tajuk tentang 'Islamic Home Financing'. Aku tau ramai yang tak berapa tau. Tapi jangan risau sebab aku provide sekali simple note for them to understand.

Anda boleh bantu saya? Sila email ke mysara90@yahoo.com or add wechat, mysaraabrahman.

2 comments:

Fatin Diana said...

macam menarik. tp FD tak keje. boleh ke?

Ein Farah said...

wahh...mule2 pon kite nk wat thesis guna questionnaire jgak tp terus x jd bila advisor nk 500 respondent. trus cari tajuk lain. hehe

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman