Thursday 11 April 2013

Beli handphone secara online!

Salam. Dunia sekarang makin canggih dan senang. Ada komputer and internet semua jadi. Anda duduk di rumah je semua boleh sampai terus ke pintu rumah. 

Dalam banyak-banyak gadget, aku paling suka handphone. Bukan niat membazir, tapi aku cepat boring pakai dalam jangka masa yang lama. Hek hek. Serius over. Disebabkan baru beli blackberry, aku men-stop-kan nafsu membazir tu.

Handphone sekarang ni makin canggih. Semua berlumba-lumba nak keluarkan model terkini. Samsung terutamanya ada je yang baru. Tak kurang jugak blackberry yang baru keluar dengan model Z10. 

Disebabkan aku ni peminat drama korea, aku selalu terpengaruh dengan handphone yang pelakon dia guna. Korea ni pandai.. Korang perasan tak drama korea memang selalu bermain dengan handphone? Dan handphone tu akan mengikut peredaran teknologi. Kalau cerita yang latest mesti set-set samsung yang besar tu. Kalau drama 2005-2007, yang slide and flip. Teknik marketing tuh!

Hari-hari online buat aku jumpa macam-macam page jual handphone. Dari apa yang aku baca, customer pun berpuas hati. Ada yang set ori, china, clone and korea. Aku pun tak tau sangat apa bezanya.

Bagi anda yang nak pakai handphone terkini dengan harga lebih murah, boleh la try. Nak shopping handphone? Meh klik link di bawah.





Oh ye, korang ingat lagi tak zaman dolu-dolu punyer handphone? Handphone yang style macam tu pun aku rasa unik sekarang. Macam nak pakai je as my second handphone. Teringin nak carik? Tak payah susah-susah.. Klik je bawah ni..



Buat anda yang dah rambang mata and tangan dah gatal nak meng-klik tu, boleh la cepat-cepat merambangkan mata anda. Pilih la model dan harga yang korang rasa terbaik and affordable.

Happy shopping!

4 comments:

jeBateja said...

den pakai lamo je laaaa....ahakz....tak mampu....ahakz...buta it....ahakz

Aini Azman said...

aini tak berapa yakin kalau nak beli barang2 gadget kt online.. walaupun baca komen kt situ bagus bagus ehehehe

sea_lavender said...

hee da klik sume.. ha'ah keliru dalam memilih..terus ada hati nk beli hp.. tpi tk de duit ~~ Zzzz

Unknown said...

takut nak beli on9.hehe..tapi phone lama tu bagus la..ada lagi ea..ingatkan dah pupus..huhu

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman