Sunday 5 August 2012

Semester 4-Dean List (DL)

Salam. 3hb baru-baru ni merupakan detik penting bagi seluruh pelajar ijazah UiTM. Mana taknya, result yang mencuakkan keluar. Tak terkecuali aku yang sangat tak lena tidur.

Sem lepas aku amik 7 subjek di mana tiga daripadanya adalah core untuk jurusan aku iaitu Islamic Banking. Seriously Islamic Banking bukan satu course yang mudah di mana 90% of that membaca. Dengan current issue, shariah issue that we need to find the solution. Aku pernah rasa menyesal amik course ni dulu coz kepala otak aku actually more to calculation. But, cabaran right?

Alhamdulillah..bukak je email tengok result, aku menjerit syukur sangat-sangat. Tak terkata kegembiraan and kebahagiaannya. Syukur semester ni tersenarai dalam penerima Anugerah Dekan. Daripada tak da kredit terus ke kedai on the spot beli topup semata-mata call ibu ayah.

Kemanisan yang dapat kita kecapi dalam pelajaran tu memang tak terkata untuk digambarkan. Tambahan pulak ianya hadiah untuk ibu ayah yang banyak menyokong selama ni. InsyALLAH sem depan will be my final sem before practical. So, must have to work hard and kekalkan prestasi untuk mencapai cita-cita dan ijazah yang terbaik. InsyALLAH...:)


Buat semua kawan-kawan and seluruh pelajar UiTM yang mendapat keputusan yang baik, tahniah!!!

4 comments:

jeBateja said...

TANIAH geng....wahhhhh.....ko ni pandai lah.....terbaek...n tabik kat ko.....

Nuruashia said...

tahniah awk! :)

E'in said...

tahniah mai.. :)

Firdaus Jamaludin said...

tahniah..teruskan kejayaan..apapun salam Ramadhan dan salam Aidilfitri..kad raya utk semua blogger di http://blazenet.blogspot.com/2012/08/aidilfitri-2012_12.html

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman