Monday 4 June 2012

Pertunangan Abang Ciman & Kak Yana

Salam. Sabtu yang lepas bersamaan 2 Jun, telang berlangsungnya majlis pertunangan my abang sepupu, Abang Ciman & pasangannya Kak Yana di Kuala Lumpur. Area rumah pasangan ini dekat je. Dari Keramat ke Ampang. Cuma stuck sikit disebabkan jammed.

Actually abang sepupu aku ni dah 30 tahun. Sesuai sangat-sangatlah tu bertunang. Pasangannya 25 tahun dan mereka berkenalan dan sama-sama bekerja di Institut Jantung Negara (IJN). Mengikut apa yang telang dibincangkan, majlis perkahwinannya nanti insyALLAH akan berlangsung Februari depan.

Terdapat 5 dulang hantaran berbalas tujuh yang terdiri dari cincin, sirih dan manisan seperti coklat dan buah. Actually, seronok jadi belah lelaki ni. Pergi menghantar walaupun tak jauh mana.

Aku kenal Kak Yana dari cerita-cerita Abang Ciman. Tentang awal perkenalan mereka pun aku korek. Hehe. Then, friend di facebook. So, hari tu la first time face to face dengan Kak Yana. Kecik molek je orangnya malahan lagi kurus dari aku..=_=*ye..saya gemuk sekarang*

Apa-apa pun, tahniah to both of you. Semoga berkekalan hingga ke gerbang perkahwinan. InsyALLAH..




No comments:

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman