Monday 23 April 2012

Kali pertama okeh!

Salam. Khamis malam yang lepas, member aku puas memaksa, again, MEMAKSA aku untuk join satu game ni. Aku rasa entah-entah korang pun dah biasa main. Aku ni je yang ketinggalan. Game kereta. 

Ala..ni yang segan nak bongkar rahsia tersembunyi ni. Hee... Actually aku memang tak berapa nak pandai main mana-mana game yang berkaitan dengan kereta. Main yang dekat handphone pun entah berapa banyak benda yang aku langgar.

So, setelah dipaksa berkali-kali, aku pun turun padang untuk mencuba. Why not? Amik posisi selesa, pegang stereng dengan cermat, pedal minyak ditekan and go!! Hah! Amik kau, kali pertama main kan.. Sume benda nak aku langgar. Kereta aku pun dah kemek sana-sini. Aaarrgghh! Peduli apa. Sekali dah cuba kena diteruskan. 


Dah cuba sekali orang kata mesti nak lagi. Serius tak puas main sekali. Pergi beli token lagi. Nampaknya sekarang aku dah ada benda baru nak buat. Haha. Before this kalau boring pergi wayang or karoks, kali ni dah boleh main game. Tapi kan.. Aku teringin la nak main game yang tembak-tembak tu...:p

5 comments:

Fazleyatul Aini said...

selalu nampak budak2 laki suka main game camni. segan nak p join sebab ramai beno lelaki. huhu

littledolphin said...

tak pernah main game gini.yang tembak2 tu pernah.tapi tak pandai.so lepas terkial-kial dgn alat dia tu kejap,terus letak balik.malu.hahahaha

- M A S H - said...

ta reti nak main game macam ni. hehehe

anda di tag! jum join contest :)

http://miasheta.blogspot.com/2012/04/manisnya-berbaju-kurung-by-lulu-iy.html

Noor Fatin said...

best main benda ni! habis beringgit2 k0t. hahaha suka2!

AmyZana said...

serius ke first time? hehe. saya tak brpe berkenan sgt game nih sbb..... takdak skill memandu
-,-'

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman