Thursday 15 March 2012

Thanks to Mini Shopaholics @ Nisa Kay

Salam. Aku baru je dapat kasut dari Mini Shopaholics. Heels yang sangat cantik, sama seperti apa yang dilihat melalui online.


Mini Shopaholics. I am sure jika anda blogger dan gemarkan online shopping, anda pasti akan tahu shop ini dikelolakan oleh siapa. Nisa Kay, one of the famous blogger. Aku pun antara penggemar blog Nisa. Kalau dia update je, tak sah kalau tak baca.

Actually, ni first time aku beli kasut. Before this cuma baju, tudung, novel or barangan make up. Mula-mula nak beli tu ada la musykil jugak, takut salah saiz. Tak kena dengan kaki, kan dah sayang. Tapi aku ukur betul-betul ikut instruction yang diberi dan alhamdulillah aku buat ukuran dan pilihan yang tepat.

Kasut yang aku beli? Cantik tak? Putih + Hitam. Tinggi, above 8cm. Budak rumah sewa kata, "Nak pakai pergi kampus ke?". Tak mungkin la. Dah la banyak tangga kena daki. Sakit kaki I. Ni untuk certain function je. Sangat memenuhi citarasa aku..


Apa lagi. Buat anda semua, boleh la klik Mini Shopaholics cepat-cepat and sure you all akan rambang mata tengok kasut-kasut yang sangat cantik! Pre-Order masih dibuka sehingga 18 Mac! Kasut anda akan sampai 2 minggu kemudian. Apa lagi, jom klik! Harga pun sangat berpatutan. Tak perlu risau, sume below RM100.

2 comments:

littledolphin said...

Cantik kasut baru kamu tuu..

tengok tajuk,ingatkan free.hehe

beli rupanya ...

qinaysf said...

gila gojes + superb kasut tu. selalu jugak pi usha mini shopaholic tu, tapi xberkesempatan lgi nak beli. :)

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman