Thursday 23 February 2012

Jom membeli secara online di Kaki Novel!

Salam. Masih berbaki seminggu setengah cuti aku dan masa itu dimanfaatkan untuk online! Hak hak

Hari ni aku nak review pasal Kaki Novel. Novel lagi? Kan aku dah cakap aku gila novel. Semalam novel omputih, hari ni novel bahasa ibunda.=_=

Siapa pernah klik web Kaki Novel(KN)? Kalau ditanya aku, of course, selalu! Memang sekarang aku gila novel keluaran KN. Baru-baru ni ke bookstore pun aku sempat rembat Aku Bukan Mistress by KN. Novel ni dicadangkan oleh kak lya dalam salah satu entry aku dulu.


Pada peminat novel, klik jangan tak klik and jangan lupa daftar jadi ahli. Anda akan mendapat harga yang sangat istimewa. Bayangkan kurang RM4-RM5 dari harga asal and tak da kos penghantaran langsung untuk mereka yang duduk di Malaysia! Awesome kan? Yang penting jadilah ahli cepat-cepat!

Selain tu, ada jugak ulasan untuk setiap novel, kenali penulis and aktiviti-aktiviti KN. Kalau dah rasa malas nak keluar rumah or tak pun macam aku yang kecewa coz tak dapat satu novel ni kat bookstore hari tu *pusing sana-sini kepala aku penat mencari*, terus je order secara online! Senang! Dan pihak KN sentiasa membalas sebarang pertanyaan anda..=_=

Apa lagi, jom lah kita beramai-ramai ke web..

Confirm berbaloi-baloi!

4 comments:

Zehan Ilyana said...

wah, tak ada kos penghataran?
menarik ni! :D

asfira aminuddin said...

wahh! banyaknya diskaun diorg kasi! dgn takde kos penghantaran lagi. i pon suka sgt baca novel utk isi masa lapang. :)

alyachan said...

best ni... huhuhu....murah lak tu :)

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman