Wednesday, 9 November 2011

Bantu saya...

Salam. Hari ni aku nak mintak pendapat korang, tips, experience or apa-apa je lah. Dah 2 tahun setengah aku menggunakan produk muka Garnier. Mula-mula aku rasa ok. Tapi dah lebih dari 2 tahun ni aku rasa macam tu je. Tak da yang berubah.




Macam sama je. Tak da perubahan. Aku cadang nak tukar produk. Tapi aku confius produk mana yang patut aku pakai. Banyak sangat produk kat pasaran sekarang. Mula-mula aku rasa nak guna Olay, tapi ada pulak yang kata tak ok.

Kulit aku ni tak da masalah sangat. Jerawat bertepek sana-sini tak da. Jerawat halus tu ada la. Cuma aku ni jenis kulit berminyak sikit. One more kulit aku senang terbakar. Tak boleh kena matahari. Tu yang aku amalkan pemakaian sunblock. Alhamdulillah sekarang ok.

Wahai rakan-rakan blogger ku, bantulah saya dalam mendapatkan produk penjagaan muka yang terbaik..:)

4 comments:

Cik Eliza said...

kalau saya, saya guna safi.

terbaik gitu~

hehe

Citarasa Rinduan said...

kak ayu cuba dah hampir 2 tahun.. ala2 awak..
mmg tak berkesan, berminyak jer muka.. gelap pun ada..

kak tukar dengan safi

cikzsmile said...

salam. safi perfect 10 is the best InsyaAllah :)

mysara said...

wah..3 org ckp Safi ni..
ok..mai dh beli dh...hehe :)

 
FULL DESIGN:JIAKREATIF╬×LT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman