Wednesday 6 April 2011

Sangat penat!!

Salam. Jadual harian sejak akhir-akhir ni sangat menguji kesabaran. Minggu depan minggu terakhir study. Lecturer sedang sibuk key in carry mark untuk di submit pada uitm. Kami yang student turut terkena tempiasnya. Sabarla wahai 'maisarah'. Ni semester akhir kamu.

Setiap hari, jadual diisi dengan macam-macam benda. Semua nak cepat. Tarikh yang sepatutnya submit assignment atau test, semuanya diawalkan. Dah macam tergesa-gesa. Aku sangat penat. Kenapa ni yang aku coretkan kali ni? Sekadar untuk meluah perasaan pada blog terchenta dan pada sesiapa yang sudi membaca. Semalam pukul 8.10 malam baru sampai bilik hostel. Dari pagi ke bengkel OM, jumpa lecturer, dicussion untuk presentation dan petangnya ke Warta untuk beli barang presentation. Oh ya, esok aku ada presentation entrepreneurship.


Actually ni pun aku baru balik dan meluangkan sedikit masa on lappy serta blog. Tadi pun pergi beli barang lagi. Dah dua hari berturut-turut balik lambat coz buat discussion and pakai baju kurung sampai malam! Oh no. Masa tidur semua dah terganggu. 3 jam je saya tidur dalam sehari. Cukup ke? Semalam pun sibuk buat financial plan sampai pukul 2 pagi. Selagi tak balance jangan tidur!

Hari ni, kena lalui kebusyan jugak. Kejap lagi nak pergi bilik member. Prepare barang-barang untuk presentation esok. Lepas tu, wajib study selling and OM coz ada kuiz esok. Kena prepare untuk penerangan bahagian financial lagi. Tu la yang kena aku present esok sebagai finance manager untuk company kami.

Kawan-kawan, wish me luck. Saya sudah sangat penat. Harap badan ni larat untuk mengharungnya, padahal baru je baik dari demam.

p/s : mood tuan tanah sangat la tidak stabil sewaktu menaip entry ini..:((

6 comments:

Biey said...

gud lak awak.. fuh busy amat..

latest entry !!
Rintihan hati si ANAK TIRI..

Mysara Ab Rahman said...

tu la..sy sgt penat..:(

entry baru? thanx link kn ek..:)

jeBateja said...

Apa yang HANG buat...semoga semuanya SUKSES....

kalau tensen...sila ke MEKDI di PKNS....Makan sepuasnya dengan DUIT sendirik yerk.....ahakz

zulkoa said...

OM tu operational management ke?..

Mysara Ab Rahman said...

jebat : thanx je jebat..:)
nk g pun tp kat warta..hehe

Mysara Ab Rahman said...

cik ubi : yup..:)

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman