Saturday 5 February 2011

Meriah di SB

Salam. Hye kawan-kawan. Waa..penatnyer. Actually aku baru je balik berjalan-jalan dengan family. Ala cuti-cuti kan. Nak pergi berayer, tak tahu rumah mana nak terjah. Kalau tak, dapat jugak kumpul angpau! ngeh ngeh

SB adalah singkatan SAHABAT BLOGGER. You all dah join? Aku pun baru je join. Ye la, blog aku ni blog picisan je very merendah diri. Adalah dalam setahun lebih usia blog ni. Tujuan utama adalah untuk menambah rakan dan berkongsi cerita serta idea. Dekat SB ni memang best. Semua blogger berkumpul di sini. Sama ada share entry terbaru or beramah-mesra dengan yang lain.


Dan yang paling meriah bila IRENE, blogger yang famous and best turun padang. Terasa begitu kerdil  junior diri ini. Banyak lagi benda yang aku perlu belajar. Blogwalking juga dapat membantu bagi meningkatkan gaya penulisan. Ok tak pe, saya budak yang masih belajar..:)

No comments:

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman