Wednesday 2 February 2011

Gila perfume!!

Salam. Alamak..aku ada penyakit baru la weh! Aku giler perfume sekarang! Pantang nampak yang cantik dan bau yang menarik, mulalah tangan dan hati ni gatal je nak membeli. Sampaikan aku kene bebel dengan adik sendiri. Membazir dan membazir. Virus ni dah menular sejak 2 bulan yang lepas dalam diri aku ni.

Bila dah pakai, aku tak kan habiskan. Means ada tinggal sikit untuk bau nyer. Tapi banyak yang aku tak pakai lagi sebenarnya. Actually aku jenis tak kisah. Asalkan aku rasa wangi dan menarik, aku beli. Terbaru aku sedang mencari Calvin Klein.



Cuba korang tengok perfume dekat bawah ni. Cantik kan design dia. Tu belum lagi bau dia yang menarik hati.


Dan...aku baru je lepas order and buat payment untuk perfume ni..:)

2 comments:

Fazleyatul Aini said...

saya pakai perfume paradise. wangi2 sume. saya pakai yang kotak kaler orange

Perfume-Malaysia said...

lolita lempicka pon cantek design botol dia..bau pon sodap..! hehe

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman