Thursday 10 February 2011

Blog berat??

Salam. Bertemu kita lagi di petang yang hening ni bersama si penulis yang tak sedar diri sebab esok ada test dan sudah berjam-jam duduk depan laptop. Oh satu kebanggaan bila si penulis tak tidur petang hari ni semata-mata kerana online kalau tak, tak da maknanya.



Blog berat? Lambat loading? Kenapa ye? Blog aku korang bukak susah tak? Makan masa yang lama ke? Waktu korang bukak tadi berapa saat, minit, jam, tak pun berapa kali kerdipan mata? Kalau masalah internet tu lain la. Cuma aku pun tak berapa nak pasti yang blog aku ni berat or tak. Aku rasa tak berat sangat kot. Tak da macam-macam sangat aku tempek dekat blog ni.

Kenapa blog berat? Yang aku tau itupun daripada pembacaan dekat blog lain kalau berat ni biasanya sebab tuan tanah letak macam-macam dekat blog dia. Itula Inila. Mungkin betul. Aku ada blogwalking kat blog yang penuh dengan macam-macam. Mak aii!! borjonuh den monuggu! Lambat. Tapi nasib baik aku sabar dan demi membca blog tersebut, aku tunggu jugak. Macam mana pulak dengan ada blog yang ringkas tapi mengambil masa yang lama jugak.

Korang tau tak sebab-sebab lain kenapa blog tu berat? Mengambil masa yang lama untuk loading??

2 comments:

yayalya said...

kadang2 sebab kita guna widget yg byk n berat dalam blog tu sebab berat.. then saiz picture yg besar tu pon boleh jadikan blog kita berat..

Mysara Ab Rahman said...

oo..yeke..thanx...:)

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman