Monday 27 December 2010

Kembali!!


salam semua!!!
sihat??
lamanya aku tak update!
ye..saya mengaku terlalu sibuk!

ok..aku dah berhenti kerja..23 hb hari tu last
rasa excited bercampur baur dengan rasa sedih jugak sikit
ye la..dah rapat kan dengan staff yang lain

now..aku baru lepas balik dari rumah mak cik
start dari hari last kerja hari tu sampai la hari ni baru balik ke rumah sendiri
holiday la kononnya..haha
memang aku holiday sepuas-puasnya la..
tergolek-terlentang je kerja..

lepas ni, aku akan selalu bukak facebook and blog
tabiat lama saya! :p
aku akan try untuk jelajah apa yang tak sempat aku jelajah sebelum ni...
bo;eh la kita semua bermesra selepas ni ye..hehe

4 comments:

::FAIZ:: said...

kenapa brenti?

Mysara Ab Rahman said...

nk smbg sem akhir...

ILA HonEyBuNNy said...

welcme back....lma xtgk...cntik...

intanurulfateha said...

nape benti keje? dpt better job ke? ;)

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman