Wednesday 20 October 2010

Terima kasih semua!!

salam
update!!
terima kasih?? kenapa ya??
oh..actually ini entry penghargaan khas buat anda semua

hari tu..aku pernah melalui saat-saat dugaan yang amat berat dalam hidup aku
dugaan dalam hidup tu akan mematangkan seseorang kan?
dan aku take it positive
yang pasti ada kebaikannya satu hari nanti
sampai ada satu ketika aku terasa nak delete je blog ni...
tu yang seminggu aku tak on blog
tapi...bila on, aku rasa happy...

aku tersenyum bila baca komen-komen korang
thanks pada yang sudi drop komen dan singgah ke blog aku yang tak seberapa ni
sampaikan dari aku sedih-sedih aku terus tergelak-gelak...
sesungguhnya blog ini amat menghiburkan hati aku

mysara's diary...
dah jadi sebahagian dari hidup aku
segala yang terdapat di sini adalah kehidupan seharian aku
apa yang aku rasa semuanya tercoret di sini
so, thanks pada semua yang sudi jenguk

pada yang baru follow, sila tinggalkan link anda...:)

3 comments:

jeBateja said...

apo lah nak delete2 blog....pasal blog ni le hang leh kenai dgn budak jahat tahap gaban ni taw....tak bertuah ke tu....ahakz

::FAIZ:: said...

cantik.. maksud saya krusi tu, cantik...

Mysara Ab Rahman said...

jabateja : tula..tu fikiran time xbrape nk betul..haha

faiz : mmg cantik pn kerusi tu...:p

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman