Thursday 7 October 2010

MUET

salam..
ada sesiapa yang amik MUET sem ni??
sila angkat tangan sekarang!!
jika ye, sama lah kita
kalau ikut jadual exam yang aku dapat
SPEAKING : 19 oct
LISTENING, READING and WRITING : 13 nov
anda nampak tarikh 19hb??
lebih kurang lagi 2 minggu je
aku tak prepare apa pun lagi!! teruk sungguh!!

bukan sengaja ok
kerja yang menimbun ditambah pula dengan kuiz dan test sangat membusykan aku
serta memeningkan kepala ni....
harus bersabar ye...dugaan untuk ke arah kejayaan..hehehe

esok aku harus memulakan langkah pertama untuk mem-prepare-kan diri bagi test SPEAKING
takkan nak buat sambil lewa je kan..
harus skor..nak continue degree nanti..insyALLAH
korang rasa sempat lagi tak aku buat preparation??
beringat sebelum terlambat kan??

pada sesiapa yang dah ada pengalaman amik MUET ni..aku harap korang dapatlah kongsikan sikit tips untuk skor paper SPEAKING ni...
leave your comment please!!

4 comments:

Fazleyatul Aini said...

MUET?
dah berlalu 4 tahun yg lepas dik
hehehe
tips muet ni senang je
nak2 masa speaking
jgn gabra bila ada org yg lebih hebat speaking dgn kita dlm grup tuh
kita ckp je. janji konfiden
study grammar penting tuh

gud luck !

Mysara Ab Rahman said...

oo..ok...thanx kak!! :)

Anonymous said...

kite blom ambik muet lg..haaa
cmane nak bg tips ni..kui2
x pe la,kte bg skongan je erh..
prepare ape yg ptut..
go go mysara..
u can do it...

ade mcm pom2 grl x?..haha

Mysara Ab Rahman said...

ada gak la iras ckit...haha
anyway, thanx...:)

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman