Friday, 7 May 2010

Lagu

salam...
kenapa ak buat tajuk lagu hari ni??
coz ak nak citer yang lagu ni beri effect..
tak kisah la kanak-kanak or orang dewasa..

kalu lagu..senang je kite nak hafal kan..
kalau note tu, ya ALLAH...punyer lah payah...kene baca 40 kali!!

budak2 pun boleh hafal lagu..menyanyi..tak kisah la macam mana bunyinyer
ni kan plak kte....
adoyai.....tapi lagu or muzik ni kadang2 penting untuk tenangkan fikiran ke....

ni lagu taubat maksiat dari wali band..
adik sepupu ak ni baru je 4 tahun...


video

7 comments:

♥ nur_solehan ♥ said...

dulu2..
nak hafal doa qunut pun..
terpksa melagu kan...
baru dpt hafaL...Heee

mysara said...

haha..tau xpe2..
kalu pape ayat2 yg agak2 payah nak hafal tu, kne lagu kn dlu..baru leh hafal....

Lya Colours said...

nanti da skola cepat2 hafal sifir hihi

~M.i.z.D.i.e.L.a~ said...

Mai,
rujuk blog akk..sila buat tag ye ;p

[e][j][a] said...

btoi3...lg lg cepat msok dr stdy..ish3...lumrah..hee

lia bulat said...

hahaha..mngkin lgu ada alunan yg mcm2...hehehe....sb2 bdk2 kcik pn sng ja ikt....

mysara said...

tu la..betul2...
kte ikut g senang...hahaha

 
FULL DESIGN:JIAKREATIFΞLT™ Copyright to:Mysara Ab Rahman